iranian

هتل ایرانیان قزوین

iranian

هتل ایرانیان قزوین

  • ۰
  • ۰

کنسرت حسین ملکان با اسپانسری هتل ایرانیان قزوین روز شنبه ۹۸/۵/۱۲ در شهر قزوین برگزار می شود. این خواننده پاپ کشور با کمک انجمن موسیقی استان قزوین کنسرت را اجرا می کند. کنسرت حسین ملکان در سالن ویژه (VIP) کوثر در شهرستان قزوین روی صحنه می رود.

کنسرت حسین ملکان

در این کنسرت گلچینی از بهترین آهنگ های خواننده اجرا خواهد شد. کنسرت در روز تولد همین خواننده برگزار می شود. رهبر ارکسر این اجرا فرشید بقایی است. همچنین مدیریت اجرایی این برنامه بر عهده مجید نقدی است.

فعالیت های هنری حسین ملکان

این خواننده اولین بار در شهر محمدیه از توابع استان قزوین در تاریخ دوم مهر ماه ۱۳۹۵ بر روی صحنه رفت. از جمله کنسرت های برگزار شده این خواننده عزیز می توان به قزوین، گیلان، البرز و غیره اشاره کرد.

اقامت خواننده در قزوین

ملکان در مجموع ۱۷ ترک آهنگ خوانده است. او مجوز آلبوم «تقاص» خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته است. ولی هنوز تصمیم خود را برای انتشار آن نگرفته است و در آینده نزدیک باید منتظر انتشار آن بود.

کنسرت در قزوین

نام برخی از آهنگ های ملکان به این شرح است. تیتراژ فیلم سینمایی «سکوت» و قطعات «بی مرز»، «گره‌گشا»، «اینجا کجاست»، «مادر» و «کلنجار».

اطلاعات خرید بلیط کنسرت حسین ملکان

اگر علاقه به شرکت در کنسرت این خواننده خوب کشور دارید، می توانید در روز دوازدهم مرداد ماه به سالن کوثر مراجعه کنید. خرید بلیط کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت است است. مبلغ بلیط وابسته جایگاه ۵۰، ۶۰، ۷۰ و ۸۰ هزار تومان متغییر است. اگر اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید، می توانید از طریق شماره ۰۹۳۹۳۶۵۳۱۸۸ پیگیری کنید.

حسین ملکان

هتل ایرانیان مفتخر است به عنوان یکی از بهترین هتل های قزوین، علاوه بر اسپانسری این خواننده عزیز، اقامت آنها را به عنوان هتل در قزوین برعهده دارد. هتلهای قزوین همیشه پشتیبان برنامه های هنری برگزار شده در شهر قزوین هستند.

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • هتل ایرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی